Måndag - Up and go

Hellu hellu alla glada läsare !

Idag slår vädret rekord. Knappt några moln på himmlen och solen ser sina bästa dagar. Till skillnad från mig, tyvärr. Jag sitter här inne och ser mina något sämmre dagar, sjuk som jag är. Men men, what to do?

Trots att jag är sjuk, tänkte jag idag åka till Ösmo för att se efter hur mycket pengar jag har kvar på kortet. Först måste jag såklart kolla så att vi har bensin hemma. Jag vet att en del people är i stan och shoppar eller i skolan för att jobba upp sina teknik-betyg. Jag gör inget utav dom alternativen, trots att mamma ville att jag skulle till skolan och jag ville till stan.

Igår pratade jag med Christa och vi bestämde att vi i helgen ska dra in till stan för att shoppa lite. Efter shoppingen ska jag färga hennes hår och hon mitt. Jag skulle ju som sagt köpa hårförlängning, men mamma var emot dt. Hon sa "Om du skippar hårförlängningen så köper jag hårfärg till dig". Jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Jag vill spara pengar, men samtidigt så vill jag prova på att ha lite längre hår.

Nu är jag himmla arg på dessa dumma tangenter som sitter så tätt ihop och är så jäkla små, så jag tänker avsluta detta inlägg. Usch, jag hatar pappas laptop just nu!

Susanna'

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0