Onsdag - God morgon

Godmorgon guys !

Sorry att jag inte skrev nåt inlägg igår, jag orkade inte. Kollade på femman hela kvällen och kunde bara inte slita mig. Meheh!

Igår vad jag, Sada och Mikkis i stan. Jag köpte en klänning och en ny kaffebryggare till mamma och pappa. Dt finns en grej som är så sjukt dålig. Igår när vi klev in på Siba tog dom inte oss på allvar. Liksom, dom va typ bara "Vafan gör tre fjortisar som ni här?". Och sen när jag frågade efter hjälp om vilken som kaffebryggare som var bäst så kom dt först en tjej som ba "Mh, okej dt kommer en säljare snart.". Måttligt intresserad av kunderna? När säljaren sen kom så såg man på honom att han tänkte typ "Men shit, kan hon snacka klart så att jag kan gå och dricka mitt kaffe?!". Den där jäkla Siba-affären ska fan vara glada för att jag köpte någonting därifrån. Kaffebryggaren var ju inte helt billig om man säger så. Nej, bättre och trevligare säljare till Siba i stan.

Jag har nu klätt på mig och sminkat mig klart. Dt ändå som fattas är att borsta tänderna och lite örhängen och ett halsband. The Voice är på femman och håller mig sällskap. Per-Arne från 'Frusna män söker kärlek' är med och O'BOY I love his dialekt. Haha, jaja.. Om tio minuter bär dt av till skolan. Hoppas Bellan kommer så att jag får lite sällskap på läktaren på gympan idag. Ja, om hon inte ska va med alltså. Nej, jag måste gå.

Susanna'

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0