Onsdag - Just for you

Jag sa till Jytte idag att jag seriöst ville göra en paus i bloggen, men hon sa att jag skulle skriva ett inlägg om dagen. Jag tror jag kör på Jyttes idé, för ett inlägg om dagen är inte så himmla mycket begärt.

Så vad har hänt idag då? Jo, i skolan hade vi nationella i Engelska. Dt var skrivning som gällde idag, och jag skrev om lilla, söta Sada. Jag är så stolt över den tösen, mihih! Sen så åt vi godis halva NO-lektionen (allt som vart över från discot) och så städade vi. Jag, Sada, Malin och Maja fick städa vägen upp till busshållsplatsen och shises vad alla skräpar ner. Skärpning nu!

Om cirkus en kvart ska jag vara i skolan igen för att gå på Finska. Jag har inte gjort alla uppgifter, men jag tror jag minns att hon sa att vi bara skulle göra ett visst häfte, så ja.. Men jag har inte orkat göra heller så. Nej, men idag ska jag seriöst säga att jag kommer snart vilja ge upp pga alla dumma läxor vi får av henne. Om vi gjorde grejer på lektionerna istället för att spela mamory eller se på Lilla Sjöjungfrun, så hade vi inte behövt så himmla mycket läxor. Jag ska fan skälla ut henne idag!

När jag kommer hem från finskan så ska jag och Sada åka till Fituna. Ska sitta där med henne och bara prata ut om en massa. För dt har nu slagit mig att dt inte kommer vara vi i skolan längre.. Dt kommer vara Sada, Lisa och Sara. Sussu, Agnes och Sofia. Bellan, Per och Niklas. Ja..Gubbarna kommer splittras. Men jag kommer inte splittras från Sada. Never ever! Jag ska hålla hårt i henne, så försök inte ta henne ifrån mig säger jag bara!

Susanna'

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: sarah

JA HELLRE ETT INLÄGG OM DAGEN ÄN BLOGGPAUS! :)
Va mysigt att åka till fituna :) Ni är äkta vänner!
Puss

2008-04-16 @ 18:46:32
URL: http://sajjo.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0