Onsdag - The day

image513


Ett snabbt inlägg
innan jag hoppar in i duschen. Kan väl köra lite schema då:

Engelska - Läxförhör. Jag suger, för jag övar aldrig. Haha! The class får göra läxan två och två, och jag gör jämt med Sada, men inte hjälper dt. Haha, men Kebo sa faktiskt att dt gick framåt för oss. BAHA! Sada släppte en rap också. Dock med munnen stängd, men ialla fall. Mahah, sorry Sada. Jag var bara tvungen att skriva dt (a)

Idrott - Var jag med idag? Njet! Sussu tycker inte om gympa. Dock så var dt styrka idag och jag hade kunnat vara med faktiskt. Men inatt fick jag irriterande astma-anfall. Fick ligga och andas in medecin 24/7. Dessutom mådde jag väldigt illa idag.

Lunch - Mumma säger jag eftersom att dt var fiskpanetter. Jag älskar fiskpanetter.

SO - Vi körde med lektion fem. Sådär lagom kul. Vi gubbar satt ute i korridoren och jobbade. Lyssnade lite på musik också. Metallica is the new shit, I'm telling you!

Mentor - Fick sitta där i typ fem minuter, sedan skickades Kebos grupp ut för att Kebo skulle snacka med några. Vi gubbar (Björns grupp fick göra detsamma efter cirkus fem minuter) stack ut och snurra i 'karusellen'. Sabina ramla av och hennes byxor sprack. Haha, stackarn!

NO - Booooooooooooring!

Finska - Vi såg återigen på 'Den lilla sjöjungfrun' och spelade memory. Funny? Don't think so. Efter finskan skjussade jag hem Christa på moppen.

Fick idag även veta att dt finns en kille i nian som snor bilder från typ pea och sparar dom. Han har bland annat snott en bild på mig och Mikkis (bilden ni kan se här ovan, dt ser ut som jag är skitfet men jag sitter bara lite random med benen). Liksom, wtf? Vi sitter fan ibland och gör sådär i korridoren, varför inte bara komma dit och kolla? Måste han sno bilden? Mahah, jäkla unge! (I know who you are..)

Nu, duschen! Jag har btw FF ända fram tills tolv idag. Skojsigt? Njaa.. Har ingenting att göra. Erik är i Ömso och jag bara sitter här. Men men, dt är ju 'Top Modell' ikväll, så man ska väl inte klaga. Nej, nu ska jag duscha.

Susanna'

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0