Söndag - Firre

Godmorgon!

Jag är sjuk. Typiskt huh? Jag som ville till stan imorgon för att köpa kläder, hårförlängning och hårfärg. Dt verkar inte bli något av dt. Jag får väl bara skjuta upp dt tills nästa helg istället. Och så får jag hoppas att Christa inte är upptagen då. Jag ska baxa henne, mohaha!

Idag vet jag inte vad jag ska göra. Jag skulle gått ut för att kratta allt jag inte hann kratta igår, men icke. Jag vill inte riskera att få mer feber, så jag stannar inne. Får väl köpa godis och trösta mig själ med dt. Uhu..

En kul grej är väl ialla fall att pappa kommer hem ikväll. Han har varit borta sen i Fredags för han har varit och fiskat. Har jag tur så har han även med sig firre hem och MUMMA säger Sussu till fisk alltså. Mmmm.. Ifs så åt jag och mamma fisk igår men vad låter bäst; stekt laxfilé från Ica eller en stor, fräsch lax direkt från sjön som ungssteks och äts upp? Mmmh, alternativ nummer två känner jag låter godast.

Nej, på tal om fisk så ska jag äta en matlåda som vart över från igår. Även fast dt inte är dt goaste så sitter dt ändå fint i magen på mig.

Susanna'

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0