Söndag - Godmorgon

Godmorgon!

Igår åkte ju jag som sagt hem till Mikkis. Arn (Niklas) var också där. Vi fyra såg på filmen 'Bully', som btw suger, och så drack vi mycket kaffe. Fast jag drack inget, för jag hatar kaffe, men vatten fick jag i mig. När jag och Sada var på G hem vid halv elva, övertalade Arn och Mikkis mig till att stanna kvar över natten. And that's what I did! Så jag har övernattat hemma hos Mikkis inatt, därav inget inlägg igår. Men men..

Idag ska jag göra min finska-läxa och städa mitt rum. Och dt är två saker jag verkligen måste göra. Mitt rum ser hemskt ut och finskatanten har ju problem med mig så.. Men jag kommer nog uppdatera under dagen.

Vad ska ni göra idag?

Susanna'

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0