Söndag - Njut eller tjut

Okej, jag lovade er ett inlägg och här kommer dt. Jag tänkte bjuda er på lite onödig fakta. Läs och njut eller tjut.

- Jag har målat mina, Sadas och Mikkis naglar. Fransk Manikyr vilket jag tycker är dt absolut snyggaste.
- Jag sitter och kollar på flyg-olyckor på tv. Tycker sådant är himmla intressant.
- Lördagen den 24:e Maj åker mamma, jag, Sada och Mikkis till dt finska grann-landet.
- Imorgon ska jag bära mina nya stylish pumps. Jag undrar hur jag faktiskt vågar ?!
- Mikkis var här idag. Hon hade brist på saker att göra. Hon efterlämnade ett kak-paket.
- Nu tar jag en klunk Coca-Cola.
- Igår kväll var den absolut tråkigaste hittills.
- Jag har skaffat Comviq Kompis igen, så nu messar jag med alla. Sada, Bellan, Kertu, Gustav, Mikkis osv.
- Jag abolut längtar tills Gossip Girl börjar igen. Den serien verkligen satte sina spår, haha!
- Jag tänkte sälja min andra vinare till Erik, hoppas han köper.
- Discot i Fredags (for the kids) vart inte riktigt lika lyckat som i höstas, men hoppas ändå att vi fått in lite klirr i plurret.

Up-date nog? Mja.. Nu ska jag fortsätta se på flyg-olyckor. Jag skriver imorgon, I hope.

Susanna'

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Sarah

Dina pumps är suuupersnygga!

2008-04-14 @ 12:01:59
URL: http://sajjo.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0