Söndag - Shopping

Okej, nu ska jag berätta vad jag köpte igår.

Blå bh + trosa, 'lantis-inspirerat', 79.50kr + 59.50kr, H&M
Vitt linne,79.50kr, H&M
Svart t-shirt, 69.50kr, H&M Divided
Svart t-shirt med tryck, 79.50kr, H&M Divided
Svart t-shirt med tryck, 129kr, H&M Divided
Grå/svart jacka, 198kr, H&M Divided
Rosa 'klänning' med tryck, 179kr, H&M
Svarta mjukisar 199kr, Stadium
Rosa/svarta/gråa klackskor 299kr, Din sko
Hudfärgade strumpor,19.50kr, H&M
Fransk Manikyr, 59.50kr, H&M

Utöver dt så köpte jag även bussremsa, tankade min mobil och åt på Donken. Jag, Sada och Mikkis hade riktigt roligt måste jag säga. Och jag var väldigt glad för att bara kunna peka och köpa. Dt är ju inte varje dag dt händer.

Nu ska jag snart äta. Jag är helt utsvulten. Men jag ska försöka slänga in ett inlägg lite senare. Jag har ju inte bloggat sen typ Torsdags, så ja.. Men sakna mig inte för mycket, mihih!

Susanna'

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0