Söndag - Usch usch usch !

Hellu allihopa !

Har bara degat i sängen idag. Har funderat väldigt mycket på igår. Dt hände en del grejer utan att jag riktigt vet hur. Men dt var ialla fall första gången jag var ute i Korunda och drack. Avråder dt starkt, då dt mestadels bara finns någon enstaka kaxig typ. Resten ligger inne och sover. Dock ångrar jag ingenting från igår. Står fortfarande för allt jag sa till allihopa, allt jag gjorde och allt som hände. Aldrig mer ute i denna håla !

Nej, nu ska jag snart äta lite fisk. Ska även ta ett stort snack med Erik senare. Han sa en grej till mig men tog praktiskt taget tillbaka dt och började kaxa mot mig. Dt var dt sista jag behövde, kan jag säga. Men ni får ha dt så bra ialla fall. Eller ja, åtminstonde bättre än mig.

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0