Tisdag - Busiga Sussu

image523


Nu har jag och mother varit i Nynäs för att handla en massa. Imorgon på finskan skall jag bjuda på lite fika, och på kvällen kommer några gubbar (tihih) hit och äter middag med mig. Jag har luskat ihop något riktigt gott, och jag hoppas att dom kommer tycka om dt

Nu ska jag skriva franska. Sedan måste jag ner och dammsuga. Efter dt är dt dags för mig att hoppa in i duschen och bastun. I bastun ska jag även passa på att öva på engelskan inför imorgon. Mohah! Jag använder ju verkligen tiden fullt ut dårå. Nej, men ha dt så bra mina slynor! *busig*

Susanna'

PS.
Vad tycker ni om mig och farsan då? Visst är vi väl ändå liiiite kinky? Tihih! DS.

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Christa

Trevligt med fika på finskan !;P

2008-04-08 @ 19:41:31

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0