Tisdag - Das lista

image552


Innan jag dunstar ner i sängen så slänger jag in denna lista. Jag skriver igen imorgon.

ÄR DU:
1. Är du snygg? Jag är snyggast
2. Är du fet? Enligt mig, men logiskt så är jag väl inte dt
3. Är du smal? Nej nej, inte ens logiskt
4. Är du en sportfåne? Pff, verkligen inte !
5. Är du rolig? Gör mitt bästa, you know
6. Är du sjuk? I huvudet? Dt händer välla
7. Är du feg?  Mahah, mjau
8. Är du törstig? Inte speciellt
9. Är du 15 år? Nix, 16 :)
10. Är du rik? Haha, nej du
11. Är du fattig? Beror väl på
12. Är du smart? Smartast
13. Är du shoppingsugen? Always
15. Är du saknad av någon? Dt vet jag inte.

SKULLE:

1. Skulle du vilja vara längre? Lite kanske
2. Skulle du vilja väga mer? Nej nej, verkligen inte !
3. Skulle du vilja ha sex med en kändis? Personlighet är viktigare än yta
4. Skulle du dricka dig full nu? Nej, sparar dt tills imorgon

KAN:

1. Kan du vifta på öronen? Nix
2. Kan du slicka dig på näsan? Nope
3. Kan du kolla i kors med ögonen? Inte dt heller
4. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Dt vet jag inte
5. Kan du vara på en fest utan att dricka? Kan, kan jag välla
6. Kan dina vänner lita på dig? Dt hoppas jag
7. Kan du tänka dig att pierca dig i naveln? Nej, inte min grej direkt

Antingen eller:

1. Pierca tungan eller näsan? Tungan !
2. Vara seriös eller rolig? Rolig baby
3. Brinna upp eller drunkna? Drunkna
4. Umgås med dina fiender eller föräldrar? Föräldrar

Svara ÄRLIGT:

1. Tycker du om någon just nu? Massa folk
2. Sol eller måne? Måne
3. Vinter eller höst? Vinter
4. Soligt eller regnigt? Både och

Om MIG:

1. Hur mycket är klockan just nu? 20:16
2. Vart vill du bo? Någon annanstans
3. Hur många barn vill du ha? En unge eller tvillingar
4. Vill du gifta dig? Yes
5. Är du kär? Nix
6. Favoritårstid? Sommar och vinter

Har du under dom senaste 24 TIMMARNA:

1. Kysst någon? Nix
2. Blivit kramad? Mjau
3. Känt dig fånig? Nix
4. Saknat någon? Oja
5. Ljugit? Nej

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0