Tisdag - Fantastiskt

Jag dör av tråkighet. Jag vill sova sova sova, men jag ska först se på Vänner. Old avsnitt, jag vet, men dom är fortfarande roliga. Har fixat finska-läxan nu ialla fall. Skulle rita en bild på en påbörjad historia. I den fortsatta historian finns fantasi. Mycket mycket mycket fantasi !

Fick veta idag att jag och Sada inte kommer med på klassresan. Dt suger inte ett piss, för jag var inte ett dugg sugen på att sätta mig på en ö med människor jag inte gillar. Misstolka inte detta nu, för jag gillar många människor från klassen, men dt finns sånna jag inte skulle lyfta ett finger för. Nåja, dom får väl roa sig bäst dom kan. Jag, Sada och Mikkis befinner oss i dt finska grannlandet då ialla fall. Me like !

Har ni några planer för imorgon då, folket? Själv ska man fira brasan med Sada, Mikkis och Tommy. Vi ska först käka middag hos Mikkis och sedan ska vi dra oss någonstans. Jag och Sada har ialla fall kommit överens om att på Mc Donalds Drive in. Låter dt sjukt? Hmpf, welcome to our world honey !

Nu börjar snart Friends. Ska inta positionen i sängen. Ha en wünderbar Tisdag everybody. Min har ialla fall inte varit den bästa. Har nämnligen känt en massa hugg i levern idag. Har ju som bekant lite problemas med den, men dt löser sig nog. Pussisar !

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0