Tisdag - Härligt väder

Yoho!

Idag har dt varit en trevlig dag. Efter skolan såg jag en stund på tv och åkte sedan till Ösmo. Eller först så tankade jag här i Sorunda. Träffade Sada vid macken, hon hade varit och köpt glass till henne och sin syster. Mysigt! Men jag tankade ialla fall och åkte sedan till Ösmo. Skulle handla lite mat till mig och pappa, och även ta ut lite pengar tills helgen. Men vet ni vad? När jag kom till Ösmo märkte jag att jag glömt mitt bankkort hemma. Lite typiskt kanske.. Men jag handlade lite mat ialla fall och åkte sedan hem. Dt var riktigt härligt att åka moppe idag faktiskt. Ett superfint sommarväder (15+) och dt gjorde ju att man inte ens frös. Sommaren är verkligen på G nu.

Nu skall jag gå ner och tvätta fejjan. Har tänkt att dammsuga sängen (mellan madrasserna. Jag har ju faktiskt 3 stycken), men jag tror inte jag orkar dt. Men lakanen skall ialla fall bytas. Sedan ska jag se på 'So You Think You Can Dance'. Ha en skön kväll, folket!

Susanna'

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0