Tisdag - Outfit?

Ojoj, idag har varit en rätt så stressig dag faktiskt. Ja, om man bortser från skolan då. Meheh! Dt är först nu som jag får pusta ut och riktigt andas (i ett, btw, rent och fint rum). Jag har gjort min finskaläxa, jag har gjort min franskaläxa och jag har övat på engelsa-läxförhöret som vi ska ha imorgon. Jag har även gått igenom med mor min om hur jag skall fixa morgondagens fika som jag ska bjuda de finska-tjejorna (+tanten) imorgon på finskan.

Nu är dt riktigt så att sängen kallar på mig. Dt ska bli skönt att få ligga där i nio timmar och bara sova. Visst låter dt väl ändå väldigt härlig? Men innan jag knallar över till sängen, tänkte jag slänga upp en 'morgondagens-outfit'. Dock ingen bild, men text. Jag vill vara så sommrig jag bara kan. Speciellt nu när snön öser ner. No good, no good! Nej, men jag ska ialla fall ha på mig;

Dubbla par svart leggins (vill ju inte frysa)
En svart kofta från Gina Tricot
En grå klänning från Lindex
Vita skor från Ohio
och så gula, blommiga örhängen

Jag vet faktiskt inte om dt kommer bli så snyggt, men jag hoppas dt. Jag hittade de blommiga örhängerna igår när jag städade, och kände direkt att jag ville ha på mig dom när jag fyller år. Hehe, ja.. Dt är väl bara jag i ett nötskal.

Nej, nu borde jag ta mig till sängen. Imrogon blir jag väckt av ett gäng finnas som sjunger 'Ja må du leva' på finska. Wiho!

Susanna'

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Christa

Haha Kuligt!! :D Blommiga örhängen men hål i... ;P

2008-04-08 @ 21:19:02
Postat av: Christa

Haha Kuligt!! :D Blommiga örhängen men hål i... ;P

2008-04-08 @ 21:19:39

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0