Tisdag - Tråkigt !

Dagen i ett schema;

Matte - Som vanligt, skitråkigt!
NO - Jag var den enda som gjort läxan, plus i kanten
Svenska - Tråkigt tråkigt!
Lunch - Äcklig pyttipanna, usch
Slöjd - Min tärning är nu len som silke
Musik - Spelade upp rödluvan idag, and that's it

Jag får väl säga förlåt till den tråkiga beskrivningen av min dag, men jag orkar verkligen inte skriva just nu. Dels för att jag har så mycket läxor och prov att tänka på, och dels för att jag håller på med en blogg-grej som jag inte tänker kommentera mera. Ett litet tag framöver kommer mina inlägg att se ut som detta, vilket troligen kommer att leda till att jag kommer förlora en hel del läsare, men what to do?

Nu ska jag duscha och sedan göra finska-läxan.

Susanna'

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0