Torsdag - Bloggare med status

Yoho gubbar

Idag är dt Torsdag, vilket innerbär Sussus favoritdag i plugget. Börjar med bild, därefter matte, språk, lunch, hkk och så slutar dagen med bild. Galet najs måste jag säga. Läste upp min presentation om Celine Dion idag på franskan. Dt gick ganska bra faktiskt. 'Lyssnarna' gav mig allihopa ett VG (man tackar), men av Micheline fick jag ett 'absolut godkänt'. Jag är visserligen nöjd med dt ialla fall. Vad har hänt mer under dagen? Hm.. Vi har planerat för imorgon. Dt ska bli en lugn hemmakväll hos Mikkis imorgon. Lite krök och så. Kommer bli riktigt najs tror jag faktiskt.

Jag måste bara tipsa er om två stencoola och relativt nya bloggar. Jyttes blogg nr 2 och Bellans blogg. Läs Jyttes om ni verkligen vill ha lantis-skvaller och läs Bellans om ni vill ha en 'gubbarnas dagar' ur en annan gubbes synvinkel. Sen finns dt ju en massa andra superbra bloggar (har ju bland annat Sajjos länk här till vänster), som jag följer dagligen.

Nej, nu skall jag se lite på tv. Sedan ska jag ge hundarna mat och rasta dom, och sedan skall jag även själv äta lite mat. Jag skriver senare I think. Dt känns som att jag inte uppdaterat så mycket på sista tiden. I will change that!

Susanna'

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: paintedlove

hoppas du får en bra dag :)

2008-04-03 @ 16:32:44
URL: http://paintedlove.blogg.se
Postat av: Sarah

Naaw man tackar :)
Torsdagar är typ trååk dag ju! Haha
Puss

2008-04-03 @ 16:44:33
URL: http://sajjo.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0