Torsdag - Dagen

Tjoho !

Jag sitter här nu och har så sjukt tråkigt. Har precis kollat på teve men just nu finns dt ingenting som ens är en gnutta intressant.Vill fixa klart min blogg men den fuckar sig så jäkla mycket. Menyn hoppar ner och jag vet inte vad. Skulle egentligen nog behöva fråga Jytte, men jag vill göra detta själv och jag ka fan klara dt också.

När jag nu ändå inte har nåt att göra kan jag väl berätta en eller två saker om denna tråkiga Torsdag. Vi har haft nationellt prov i matte. Jag tyckte dt var busenkelt. Kanske inte förstod precis allt, men jag räknar med ett VG. Inte säkert att jag kommer få nåt, men men.. Jag vart klar först i hela klassen, så jag fick sitta utanför i en halvtimma och dega. Efter en halvtimma kom Bellan och Agge ut för en bensträckare och vi umgicks i 5-10 minuter innan dom gick in i klassrummet för att fortsätta räkna. En kvart efter att B & A gått, kommer Fagerlund ut och så väntar vi i en halvtimma på att sticka upp till matsalen. Jag och Bellan skippade dock maten och stack till Lillan istället. Så min supernyttiga lunch bestod av en fanta och en Plopp. Smarrigt huh? På hemkunskapen brände jag och Sandra fisken rejält. Eller ja, jag brände den. Men men.. Sandra kokade också potatis i micron. Vadå kockar vi är alltså?

Nej, om man kanske skulle ta och duscha eller nåt. I brist på annat att göra så är dt väl ett av dom bästa förslagen jag rabblat upp för mig själv. Senare när Erik kommer hem ska jag prata med honom om en grej. Jag vill nämnligen byta rum till kontoret, men pappa sa nej. Anledningen till dt är att Erik också frågat ifall han får byta rum hit ner, men då sa pappa nej. Erik kan inte ha detta rum, för han väsnas så mycket. Så eftersom att han sa nej till Erik, är dt inte ritkigt schysst att säga ja till mig. Men jag ska få Erik att få pappa att ändra sig. Mohahah!

Susanna'

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0