Torsdag - Godnatt

image516
MAHAH, jag var retard och gjorde nåt test. Undra om Sada känner sig träffad?

Jag har fått en ny låt på hjärnan. 'Hang up' heter låten och jag tror den sjungs av Chris Brown, men jag är inte säker. Kan inte hitta texten någonstans men jag får väl fortsätta leta. Kanske borde testa youtube som jag ännu inte gjort. Meheh!

Imorgon blir dt lite krök hos Mikkis. Ska bli skoj I think. Så imorgon när jag kommer hem skall jag sova ett par timmar. Jag vill ju vara pigg inför kvällen. Jag ska inte dricka så mycket tror jag. Beror nog på att jag inte köpt så mycket, haha. Men jag kommer väl få smaka av Mikkis. Vi delar ju en del på fyllan, exempelvis kläder. Haha!

Men nu skall jag
säga hejdå till min älskade lilla Shaaada på msn. Sedan skall jag sova. Gaaah, härligt ska dt bli.

Susanna'

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0