Torsdag - Igår och idag

Tjoho!

Sorry att jag inte skrev igår, men dt var ju faktiskt min födelsedag. Men nu, medans jag lyssnar på min underbara pea låt (Panic! at the disco - Build god, then we'll talk), så tänkte jag uppdatera lite smått.

Igår så hade jag en liten tjejmiddag. Mikkis, Sada, Bellan och Lollo kom hit och åt. Vi åt potatisgratäng och nåt gott kött. Sedan var dt dags för tårta och sånt. Tårtan var dock inte så gott, men men. Mahah! Jag fick ialla fall en del presenter, vilket jag är väldigt glad över, fast att dt kanske inte var så nödvändigt. Jag vill ju inte snylta på mina vänner liksom. Men här kommer dt jag fick ialla fall:

Mamma, pappa - Min blodsten som örhängen, parfymen 'Sewwt sixteen', 2000:-
Erik - Champagne, extra dry
Anne, Micke, Jocke - 200:-
Bellan - Dekorations fat med blåa 'stenar'
Sada - Handgjord dekoration från Tunisien
Mikkis - Choklad, 2 st Smirnoff
Adrian - 2 liter vitt vin
Christa - Gliss shampo, balsam, 'hairrepaire'

Ja.. Dt var nog allt du. Men visst var dt väl ändå en del? Jag är ialla fall super nöjd och vill tacka allihopa igen och igen och igen och igen.

Den sista gästen, Sada, stack hem igår runt tio-tiden, så efter dt kunde jag sova. Haha, jag var väldigt trött igår,dt var därför jag ville sova. Inte för att jag inte ville umgås med dom. Mahah!

Just nu är resten utav min familj borta i skolan på utvecklingssamtal. Jag har precis sagt hejdå till Mikkis och Sada som varit här och skojat runt. Jag vill också påminna er om att jag inte kommer kunna skriva något inlägg imorgon. Sedan vill jag och säga förlåt för att inläggen inte varit så många. Jag har helt enkelt haft fullt upp hela veckan.

Nej, om man skulle ta och springa iväg till köket för att skriva klart om dt ekonomiska kretsloppet. Ganska lätt, men ändå ganska jobbigt. Jag hoppas att jag skriver ett inlägg till ikväll. Dt är ialla fall mitt mål.

Susanna'

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0