Torsdag - Pimpad och klar

Woho, nu är min blogg pimpad och klar.
Tycker ni om resultatet?
Många kommer nog tycka den är lik Jyttes design och lika många kommer nog att tro att jag försöker 'härmas'.
Jag kan tala om för er redan nu, även fast ni har eller inte har några fördomar, att så är inte fallet.
Men hade dt varit så, så borde Jytte ialla fall ta dt som en komplimang. Dt skulle ju bara betyda att jag skulle tycka den var fin.
isstolka mig inte nu, jag tycker Jyttes design är väldigt fin, men jag har inte fixat min blogg efter hennes.

Nu ska jag äta.

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: JYTTE

Den vart riktigt najs ju :P
Jag tkr inte att den är så lik min design så fuck dom som tycker det ;)

2008-04-24 @ 19:50:45
URL: http://jytte.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0