Fredag - Lite update

Tjoho !

Är fortfarande hemma hos min moster, jag tror vi åker till Tammerfors imorgon istället. Hade dock lika gärna kunnat åka idag eftersom att jag vaknade vid tre så jag kommer knappast kunna somna förens väldigt sent, hähä. Men just nu är jag ialla fall barnvakt åt lilla Samuel, min moster är och handlar. Själv har man beställt hem barnmat, för alla som känner mig vet att jag älskar dt. Haha! Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, men vi kanske ska dra till någon spöklik kyrkogård från 1600-talet. Min moster skrämde upp både mig och henne igår när hon berättade en massa historier som hänt på den gården, haha. Men dt ska väl nog gå bra ialla fall. Annars får jag  väl bara sitta här och löka framför denna dumburk, men jag ska inte klaga. Jag har ju semester, aight ?

Nej, nu ska jag fortsätta prata med älsklings-Sada på msn, saknar henne ! Vi ses när vi ses.

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Sada

Naaaw jag saknar dig me :D <3

2008-08-08 @ 23:22:36

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0