Fredag - Mitt (o)glamourösa liv

Mm, jag har tappat så gott som alla mina läsare medans jag var i Finland. Inte så trevligt, men jag lever ju inte på min blogg så dt gör ju ingenting egentligen.

Har kommit hem från skolan för kanske två timmar sen eller nåt. Idag var dt ganska soft, men dt kanske beror på att skolan inte börjat på riktigt ännu. På Måndag är dt ialla fall köket som gäller och sen på Torsdag nästa vecka så ska klassen ut på vandring. Detta är visst någonting man måste göra om man vill ha godkänt i idrott, men åååh .. ! Jag vill verkligen inte vandra två mil. Jag hatar dt !

Idag på gympan hade vi stavgång vilket jag gillar. Har under våren och sommaren gjort några tappra försök till att börja gå 30 minuter rask takt med stavar, men dt är ju så sjukt svårt att komma igång. Men nästa vecka ska ialla fall jag och Sada börja gå tillsammans. Varje vardag ska vi gå slingan med våra stavar och på helgerna ska ialla fall jag unna mig livets goda onyttigheter som man finner i matväg. Som sagt, dt är svårt att komma igång men nu vill jag fasiken komma igång alltså.

Nej, nu ska jag gå på toa, haha. Sen ska jag fortsätta vänta på att mina föräldrar kommer hem. Jag ska inte på bio, inte Erik heller, men dt ska mamma och pappa. Kanske kan fråga om lite pengar eftersom att mitt kort inte funkar nu igen? Hm.. Nåja, toan var dt ja. Vi hörs senare, kommer nog bara sitta hemma denna kväll och dega vid datorn och då kan ni vara säkra på att jag kommer slänga in ett blogg inlägg eller två.


B i l d  -  D e n  o g l a m o u r ö s a  S u s s u  i  r a m p l j u s e t
A  & J  b ö l l o p

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0