Fredag - @ Sadas hus

Hello !

Sitter hemma hos Sada nu, hon duschar och jag valde att placera röven här. Srax ska ialla fall jag åka hem till mig, jag vet inte riktigt vad Sada ska hitta på. För ikväll ska jag och Bellan till Lövhagen (där vi även var igår) och jag vet inte om Sada ska med. Hon kanske ska till sin kusin, eller så åker hon med oss eller så gör hon nåt annat. Skulle ju va superkul om hon nu kunde följa med, but time will tell.

Gårdagens överraskning vart inte riktigt lyckad. Jag och Bellan bestämde oss för att först sticka till Lövhagen och sen därifrån till hamnen för att ge våran lilla Sada en överraskning. Men vi väntade och väntade men hon kom aldrig. Så jag ringde till henne och då fick nog alla tre en stor överraskning. Hon satt i bilen på väg hem. Hennes granne hade erbjudit sig att skjussa hem henne. Well, dt var bara för mig och Bellan att åka till henne. Btw, ett stort tack till Bellan som orkade skjussa runt mig igår. Kunde nämnligen inte ta min egna moppe, då jag hade en tom tank och inga fungerande lysen.

Nu kommer snart Sada ut ur duschen. Hon duschar verkligen länge, haha. Ska baxa en bild av henne, för att slänga upp den här i bloggen, från datorn och eftersom att jag inte orkar leta så får dt bli denna fina bild på klass 9B från balen. Enjoy !


PS. Kan ni se mig? Jag hade grå klänning, hähä. DS.

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0