Lördag - En mycket tråkig sådan

Förlåt för den sugiga uppdateringen, men jag har absolut inte varit på dt bästa humöret idag. Har jämt och ständigt fått höra en massa tjat, och dt bokstavligen så fort jag vaknade. Dt är bara de två sista timmarna nu på kvällen jag inte fått höra nåt tjatter om ditter och datten, så just nu älskar mina öron tystnaden som råder.

Jag har inte ens gjort någonting speciellt idag. Har skött om mina två krukväxter jag har på rummet, suttit vid datorn (dock inte vid msn) och nu vid sex började jag och mamma kolla på disneydags. Ja, för vem älskar inte disneydags? Jag skrattar iförsig aldrig, men jag älskar att kolla på dt ändå. Pappa och Erik är inte hemma, Erik är hos Mikael I think och pappa är hemma hos Christa för att hjälpa hennes pappa med nåt garage. Så vad ska Sussu hitta på ikväller då? Absolut ingenting ! Jag är så jäkla trött så jag vet inte vad. Ska väl kanske messa lite med några människor och sen sitta lite mer vid denna dumburk och sen sova. Igår somnade jag strax innan elva och idag klev jag upp cirkus halv tolv, men ändå skulle jag kunna sova nu med en gång. Är jag konstig?

Imorgon måste jag dock göra en grej ialla fall och dt är att städa mitt rum. Sen på Måndag ska jag tvinga med mig Sada till ungdomsmottagningen och sedan ska vi ut för att vandra med pinnar i händerna. Vi pratade om dt igår och både hon och jag var totaly överens om att börja gå slingan en gång varje vardag, så dt kommer gå fina fisken hoppas jag.

Nu kom jag på vad jag måste göra ikväll; fixa naglarna. Ska ta bort lite gammalt nagellack (kan inte se nåt såhär med ögat, men för att vara på säkra sidan så..), jag måste klippa dom och fila dom. Jag hatar mina naglar, för när man kollar profilen på dom så växer dom liksom nedåt. Vet inte om detta är vanligt eller inte och jag tror inte att dt syns, men eftersom att jag vet om detta så störs jag mig på dt. Micke (Sadas kompis sen flera år tillbaka) som går HR2 sa att man inte får ha nagellack på naglarna när man är i köket, så jag kan inte direkt fixa naglarna genom att lacka på lite fin färg inte. Synd, men what to do ?

Nu ska jag gå på toa. Har precis druckit ungefära en liter vatten, så jag måste rusha till toiletten, hoho. Ha dt så fint, flicks & pojks !

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0