Lördag - Fixad och klar

Hello igen !

Nu har jag fixat mig. Har tunika, leggins, ballerina och min älskade kofta på mig som denna dagens outfit. Har också sminkat mig, mycket mascara har jag så att jag slipper använda kajal. För har man mer mascara så ringar dt in ögonen på ett finare sätt. Dt är ialla fall vad jag tycker.

Anyhow, snart ska vi dra till lilla Laitila-centrum för att kolla lite i affärer. Måste köpa ett nytt puder, eftersom att min moster köpte mitt som jag inte tyckte va bra. Ni vet den där puder-foundation grejen? Den suger eftersom att den är så krånglig att acceptera, men den täcker väldigt bra. Fast dt är nog dt enda + som jag kan ge.

Efter att vi varit i 'centrum' ska vi hem till mormor. Ska försöka ringa Sada, men hon kanske redan stuckit till Lisö då? Dt är nämnligen fest där och Sada-duon ska väl dit, men hoppas dom inte åkt ännu, hihi. Själv får man väl se vad kvällen har att bjuda på. Min moster är väldigt stor i käften, så här är dt väldigt mycket prat och väldigt liten verkstad. Jag har dessutom suttit här inne ända sen jag kom hit till Finland så jag vill verkligen ut ikväll. Men vi får väl se.

Nu ska jag kolla runt lite i olika bloggar samtidigt som jag ser på finsk The Voice-tv, haha. Aja, ni ungar får väl ha dt så bra ! Jag skriver nog ikväll, för så brukar dt ju vara, hihi ! Hajdåååååååå

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0