Lördag - Ingen resa

Godmorgon !

Vaknade nyss, dt går inte att sova längre med en Samuel i huset. Han springer, skriker och slänger bilar runt sig. Så måste han även ha Mumintrollen på tv:n också, så tv:n står och skriker. Fast dt gör inte så mycket att jag vaknade nu, jag vill ju inte börja vända på mina dygn helt och hållet. Somnade vid fem imorse så att gå upp vid denna tid funkar fina fisken.

Idag vet jag inte vad som händer. Min moster får nog inte tag i nån bil så vi åker nog upp till Tammerfors. Synd men kanske lite förutspått? Hon har ju trots allt gjort så här förut. Istället ska jag nog kila hem till mormor snart. Ska slå en pling till lilla Sada och prata lite, dt var ju så länge sen sist. Men ialla fall, idag ska jag sminka mig. Min moster har lite smink som jag vill testa, tycker att dt alltid är lika roligt att testa nytt smink.

Nej, nu ska jag stoppa i mig lite mat. Får bli spagetti, köttfärssås och cola. Mumma säger min mage ! Juste, för den som undrar så är min moster typ 23 (?), så vi har en del gemensamt. Dt är ju inte så att jag bor hos en 50 åring och testar hennes smink, haha. Min mormor är ju bara 59, så då kanske ni fattar att mammas syskon är rätt unga. Anyhow, I'm out !

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0