Lördag - Jag är uttråkad

Hallå hallå bloggen !

Jag sitter här vid pappas laptop och är otroligt uttråkad. Tv:n visar inget roligt, internet har ingenting att bjuda på, inga kompisar går att få tag i och ja.. Jag väntar på ett samtal/sms från Christa. Hon är på kräftskiva hos Sarah men hon kanske skulle komma hit efteråt och dt är dt hon ska meddela via mobilen. Jag hoppas att hon kommer, för dt blir dt ända jag har att se fram emot denna kväll, haha.

Nejdå, men nu ska jag joina mamma vid tv-soffan. Dricka lite pepsi och kanske göra en till varm macka med örtsmör, skinka och ost? Jag vet inte, men någonting blir dt nog ialla fall.

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: EvlajnDesign

Sugen på en ny bloggdesign? Kika in på min blogg :)

2008-08-30 @ 21:19:35
URL: http://evlajndesign.blogg.se/

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0