Lördag - Japp, en ny handväska !

Tjoho !

Jag fick en ny handväska. En BB (Björn Borg), svart skinn. Den har lite detaljer i 'oglansigt' guld och två ytterfack som ser ut som två fickor liksom. Väskan är lila innuti. Sån dära.. Hm, måste komma på ordet.. Nej, jag kommer inte på dt. Men ni vet sån där tyg som man brukar göra pyjamasar av. Glansigt och halt. Ialla fall, sånt tyg i mörklila är min väska fodrat med, både i ytterfacken och innuti själva väskan. Skitsnygg tycker jag att den var och den kostade bara 300:-. Har för tillfället inte någon kamera jag kan få att funka så här med en gång, så jag kan tyvärr inte ta en bild..

Efter att jag och mamma köpt den väskan så gick vi igenom Nynäs 'torg' (?). Dt är Skärgårds-dagar nu i helgen så Nynäs är fullt av stånd och sånna grejor. Vi testade lyckan på lotteri och så ett very old Marabou-choklad-hjul. Vi vann inget men vi köpte lite remmar och sen stack vi till mammas jobb där vi åt lunch. Helstekt kotlett, potatis, sås och kokta morötter. Måste säga att dt var hur gott som helst. Ja, en cola till maten också såklart, hähä. Vi frågade även efter ett sommarjobb till mig (I know, lite tidigt) eftersom att mamma jobbar där och känner 'chefen'. Jojo, dom trodde jag skulle ha bättre chans än andra eftersom att jag går Hotell & Restaurang. Hon sa att en kille som hade börjat sommarjobba där hade sen börjat jobba där annars också, så vem vet vad framtiden kan komma med, hoho.

Nej, nu ska jag sluta ta ut saker och ting  förväg och istället kila iväg ut med hundarna. Dom måste ju också få pissa och skita you know. Skriver nog mer senare eftersom att jag inte kommer ha nåt för mig ikväll, haha. Puss !

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Anneli

sidentyg maybe? 8)

2008-08-30 @ 21:02:21
URL: http://asfaltsblomman.blogg.se/

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0