Lördag - Ny handväska ?

Hallå hallå !

Tänkte slänga in ett snabbt inlägg innan jag måste springa upp till mitt rum och klä på mig. Vaknade vid tio av att Erik står vid min säng och väser "Wasaaaaaaah". Kommer inte ihåg vilken film dt uttrycket kommer ifrån men aja. Han tigger lite och jag går med på dt. Jag klev upp sen eftersom att dt är så sjukt varmt i mitt rum på morgonen. Mamma väckte mig vid tio över sju imorse och sa att jag kunde åka till Nynäs idag för att möta upp henne och köpa en handväska till mig. Åh, min mamma är allt bra snäll hon.

Nu kom hon hem och blev förvånad att se mig i bara morgonrocken. Måste rusa, mamma har bråttom eftersom att hon jobbar hela dagen idag. Lunchen är ju bara en timma lång. Pussi !


Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0