Måndag - Hos mormor

Nu sitter jag hemma hos mormor. Jag och Samuel tog oss hit genom affären, hähä. Ska fan aldrig mer gå ute med Samuel, han är besatt av att hoppa i vattenpölar, bära på pinnar, skrika, hoppa framför cyklar och barnvagnar och ja.. Allting ! Han är fullständigt tossig och jag har inte 'mamma-vanan' inne, alltså tänker jag inte längre försöka förstå mig på ungen. Vi kom ialla fall hit och såg att mormor bakade kakor inför bröllopet så självklart åt jag och Samuel upp degen som vart över, haha. Den är ju så sjukt god och dt är inte nån deg med äcklig kakao-pulver i, utan en fin vit/gul-deg.

Nej, jag har inte så mycket mer att skriva. Ska läsa några bloggar och sedan spela kort tror jag. Har väldigt ont i nacken och börjar bli förkyld, inte bra alls !

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0