Måndag - Namnsdag idag

Hello !

Någon som missat att jag har namnsdag idag? Hoho ! Namnsdagar är egentligen inte så märkvärdiga och jag firar dom inte. Alla människor har ju inte namnsdag eftersom att allas namn inte finns med i almenackan, därför 'protesterar' jag genom att inte fira. Men men, dt skulle ju inte skada med ett grattis, en läsare var redan snabb i svängarna, men jag vet ju att jag har flera. Hihi !

Vi åker inte till Tammerfors. Detta har velat fram och tillbaka och nu sa min moser nej. Jag tycker dt är dåligt av henne att först lova och sedan bara ta tillbaka, men men.. Vad ska man göra ? Jag kan inte direkt åka själv och hon verkar inte ens vilja åka.

Strax ska jag och lilla Samuel över till mormor, men först ska vi stanna för att handla. En viss Annika käkade upp mitt lilla godis igår och dt godkänns inte. Jag ska ha nytt godis och dt ska jag köpa på vägen hem till mormor. Men Annika ska inte med, hon ska nämnligen stanna här och städa.

Aja, jag skriver när jag skriver. Är inte riktigt på humör idag, så blir dt nåt inlägg så blir dt väl troligtvis ett inlägg där jag avreagerar mig lite, hähä.

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0