Måndag - Utvilad och klar

Godmorgon alla bloggens läsare !

Nu har jag sovit i hela 13 timmar för att vara så utvilad som möjligt inför den kommande båtresan och skolstarten. Jag vet att många redan idag börjat (eller igår för dom som ska bo på internat), men själv börjar man imorgon. Dt gör även Nynäs Gymnasium, så jag är inte ensamast i universum, haha.

Nu finns dt nästan inga människor kvar här, dt känns så himla tomt. Anniina åkte imorse och hälften av släkten igår kväll. Sen så sover jag ensam här hemma hos mormor nu eftersom att mamma, pappa och dom andra sover hos min morbror och hennes fru. Nåja, jag har väl klarat mig fin fint. Fick i mig en väldigt god middag igår, bestående av bröllopets left overs och ungefär 26 fräscha släktingar. Ja, alla släktingarna satt alltså samlade för en gemensam middag igår, där nere i min mormors stora sal (som även har en sen med kulisser, den ni).

Nej, om jag ska ta och äta frukost. Har redan hunnit duscha, så jag måste låta håret torka. Kanske kan göra dt medans jag packar .. ? Nåja, jag skriver hur som helst kanske imorgon. Juste, imorgon skajag få träffa min Sada. Wiii !

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Sarah

13 timmar, fyfan va skönt!

Imorgon börjar verkligheten igen, suck! Men lite kul blir det med nytt folk, ny skola och allt :P

Ha de bra, Puss!

// S.

2008-08-18 @ 14:52:19
URL: http://sajjo.blogg.se/

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0