Onsdag - Fuck fuck fuck !

Sorry för den dåliga uppdateringen. I Måndags åkte jag och Sada till Haninge, var bland annat på Fredrika för att säga att jag inte kan komma första dagen. Juste, skolan är GIGANTISK! Igår var jag och min moster i Skärholmen och shoppade. Köpte nya pilotisar och ett par svarta pumps. Ett riktigt kap var dt, jag betalade 250:- för pumpsen som egentligen kostade 900:-. Den du!

Just nu är jag på världens sämsta humör. Jag tänker bara sitta på mitt rum tills skolan börjar. Tänker inte åka till Finland, inte träffa någon, inte prata med någon. Jag tänker helt enkelt isolera mig själv. Fuck bröllopet som kommer! Jag hatar bröllop för dt ger mig bara en jävla påminnelse om att jag själv bara har otur i kärleken. Och nu vill jag inte höra att jag 'bara' är 16 år, för jag vill ha dt jag behöver och dt nu ! Jag vill inte gå ut ur mitt rum för då tvingas jag kliva in i världen där allting är som i min mardröm.



Allting är som förr men ingenting är som vanligt ..

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Anneli

Dear darling, tell me? :O

2008-08-07 @ 16:59:30
URL: http://asfaltsblomman.blogg.se/

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0