Onsdag - Gosh, jag är seg !

Hallå i stugorna !

Jag är så sjukt trött så jag vet inte vad. Måste upp vid sju imorgon och bussen mot Sågen går vid halv nio. Sada hoppar på hemma hos sig och så åker vi ditåt. Jooooooooobbigt är vad dt kommer bli, men jag har ialla fall laddat upp med Risi Frutti, vatten och kycklingsallad. En bra lunch för en heldags vandring? Ska även ta med mig ett par fräscha strumpor och en liten handduk. Gympa-läraren sa att dt fanns nån typ av badställe där och att dt var smart om man tog med sig dt jag nyss rabblade upp, för där kan man doppa fötterna så att dom blir fräscha och man har inte lika illaluktande tåsvett nät man kommer hem.

För övrigt så kan jag väl säga att Christa varit här idag. Imorse kom hon hit för att lämna sin moppe i vårat garage och så tog vi bussen till skolan tillsammans. Efter skolan åkte vi hem till mig, åt lite och så sysslade vi med en annan grej (som jag inte tänker nämna i bloggen, har skrivit varför förut). Hon åkte hem vid sex och då var dt meningen att jag och Sada skulle gått slingan med våra stavar, men icke picke. Fråga mig inte varför, för jag vet inte själv. Igår vart dt inte heller någon stavgång då Sada var hos sina kusiner. Varför är vi helt plötsligt så upptagna när vi bestämt oss för att bli mer hälsosamma?

Nej, nu ska jag ta ur mina linser, tvätta mitt fejs och sen krascha i sängen. Jag kommer bokstavligen somna på två sekunder. Men jag skriver nog imorgon om hur vandringen varit. Pussi pussi !

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: lisa

lycka till imorrn :D

2008-08-27 @ 22:41:51
URL: http://lisisa.blogg.se/

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0