Söndag - About tomorrow

Hallå på er !

Jag duschade för ett tag sedan, har ätit, har sett klart på Bee Movie och har försökt skicka sms till mamma och Sada. Ja, sms:en funkade inte eftersom att 'tjänsten inte är tillgänglig' som dt så fint stod på mobilskärmen. Förstår inte varför, men men. Jag får skriva mitt finska nummer i ett mess till min mamma från en annan mobil. Sada kanske inte behöver dt, för jag kan ju ändå inte skriva nåt mess till henne, hihi.

Imorgon ska vi upp tidigt. Klockan halv tio ska vi vara klara för att åka iväg till Tanjan Tori, affären där jag praoade i November förra året och dt äver även affären där jag köpte min balklänning. Mikkis och Sada knows what I'm talking about ! jag måste hitta en sjal till min klänning jag ska bära på bröllopet i helgen och min moster ska försöka hitta en klänning. När vi kommit därifrån sticker vi tillbaka hit till lägenheten, fixar oss och sticker sen till bussen som ska ta oss till Tammerfors. Funny bunny !

Nej, om jag ska ta och prata med folk på msn, checka lite bloggar och kanske spela nåt online-spel ? Jag slänger nog in ett inlägg senare, har ju blivit så himmla 'aktiv', haha. Nåja, vi hörs !

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0