Söndag - Godmorgon ?

Hello alla goa läsare !

Igår somnade jag vid tolv ungefär och så väckte min moder mig vid ett idag. Jag har börjat gilla att sova i tretton timmar verkar dt som. Dt är faktiskt någonting jag kan rekomedera också, för även fast man sovit i så många timmar, kan man somna i tid för att kunna åka till skolan dagen efter. Sån är jag ialla fall, don't know about you !

På dessa ungefär 45 minutrar har jag hunnit duscha bara. Fast så har jag ju suttit vid datorn i  kanske en halvtimma, hähä. Idag måste jag ju som sagt städa mitt rum. Fixade aldrig mina naglar igår heller, så dt måste jag fixa idag. Ska även gå en sväng med hundarna, då mamma jobbar och pappa fortfarande är hemma hos Christa.

Nej, ska gå och klä på mig. Har ju bara handduk på mig, hoho. Puss på er !

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Anneli

SV: naw , kul att höra att det är så många som gillar att läsa det jag skriver :)

2008-08-24 @ 14:33:40
URL: http://asfaltsblomman.blogg.se/

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0