Söndag - Grattis mormor !

Hallå bloggen och alla läsare !

Nu har jag och Samuel kommit hem från Anna och Jonne där vi spenderat natten. Imorgon åker vi till Tammerfors, och nu måste vi åka eftersom att vi redan har beställt biljetter. Nästan ialla fall ..

Igår såg vi på filmen Hairspray. Har aldrig sett den förut eftersom att jag fått intrycket av att dt inte riktigt är min typ av film och yepp, jag hade rätt. En film där man bara sjunger, sjunger och sjunger. Dt ända jag tyckte va bra är att filmen hade ett buskap; dt spelar ingen roll hur man ser ut för alla är ändå lika mycket värda. Så är man kort, bredare och svarthårig är man inte mindre betydelsefull än en blond, lång och smal människa. Dt fick dom tydligt fram i filmen och dt ska dom ha en klapp på axeln för. Dock tycker jag att filmen mer är för 10-13 åringar, men dt är ju bara vad jag tycker. Jaja, jag kommer ialla fall inte hyra filmen nå mer och jag tror inte att min moster heller kommer göra dt.

Nu ska jag göra en grej, sen ska jag duscha och sedan ska jag, Annika och Samuel hem till mormor som fyller hela 59 år idag. Dock var redan jag och Samuel där med min andra moster Anna, men vi kan ju lika gärna sticka dit igen. Vi köpte en present till henne; en trädgårds-groda, blommor och ett kort. Haha, fjolligt ? Aja, spillerille. Nu ska jag göra dt jag sa att jag skulle göra. Men först måste jag säga till olydiga Samuel att sluta vara så olydig. Suck, killar ..

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0