Söndag - Nu ska jag städa

Hallå sötosar !

Nu sitter jag vid pappas laptop och kollar ut genom fönstret. Jag älskar regn, åska och blixtar. Tycker dt är så himmla mysigt. Sen är dt också skönt när dt regnar på morgonen, för då kan man somna om med ett gott samvete, hihi. Dagens planer är att städa rummet. Sada verkar inte komma så henne behöver jag inte vänta på. Men städa rummet och sen kanske fixa nåt mysigt snack till ikväll då jag ska se på film. Vet dock inte om jag vill ut och blöta ner mig, hähä.

Imorgon ska jag åka och kolla på skolan jag börjar i om tre veckor. Har aldrig sett Fredrika och jag vet inte hur man tar sig dit, så ja.. I'm going to check it out! Senare på kvällen kommer gästerna från Finland, så då ska jag väl mgås med dom. På Tisdag måste jag till stan, så då drar jag nog med mig Sada. Vill hon inte så drar jag med mig Christa och vill inte hon, ja då åker jag själv. Läste ju i Sajjos blogg att Christa inte var på 'stan-humör', haha. Sen på Onsdag ska jag packa och umgås med någon. Sen på kvällen åker jag till Finland och stannar där tills skolan börjar.

Nej, nu kanske jag ska ta mig i kragen och städa mitt rum. Men först måste jag ringa till Erik och kolla vart han är. Puss på er !

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Anneli

& vill du inte åka själv så kan du alltid ta med mig ^^

2008-08-03 @ 19:46:31
URL: http://asfaltsblomman.blogg.se/

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0