Tisdag - God(dålig)morgon

Godmorgon !

Idag har jag redan hunnit duscha och klä på mig och jag borde känna mig väldigt fräsch, men icke. Jag håller på att bli förkyld vilket gör att jag har en äcklig, ofräsch känsla i hela kroppen. Speciellt är mitt lilla huvud drabbat så där känner jag av sjukan som mest. Nåja, vad är väl en bal på slottet.

Vad händer idag då? Mjo, jag vet faktiskt inte. Dt kanske händer en liten grej, men jag kan inte tala om den. Dt är bara jag och Erik som vet om den. ja, och min moster då förstås. Bara kanske, så ingenting är säkert. Annars vet jag inte vad jag ska hittta på idag. Detta lilla ställe är helt dött och en utomjording (som jag känner mig här) som jag har verkligen ingen fantasi när dt kommer till att hitta å nåt här. Jaja ..

Ska äta frukost nu och hoppas på att min dag slutar bättre än den började. Puss på er

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0