Tisdag - That 70's show

Hellu hellu !

Idag har dt varit ännu en dag i skolan. Två nya tjejer började i våran klass, Nathalie och Angelica. Agge känner man ju sen tidigare, den pricken gick ju i samma klass som mig och Sada i Sunnerby, hoho. Klassen blir bara större och större. Först kom ju jag då, sen idag kom två nya och jag hörde idag att två till ska börja nästa vecka? Dåligt, jag som ville ha en liten klass. Jaja, klassen är ju bra ändå, för dt jag har att jämföra med är högstadieklassen i Sunnerby och den ogillade jag mycket. Men denna klassen trivs jag fint i och lärarna är bra också. Fast jag tycker inte så mycket om engelskaläraren, men allt kan ju inte vara perfekt, eller hur?

Haha, sitter och skrattar åt "That 70's show". Vem kan låta bli att skratta åt dt liksom, haha? Nej, I love it. Men men, jag skulle egentligen avrunda här när jag började skriva om programmet. Bellan kommer snart och jag ska färga hennes hår. Ska gå och pii pii nu, intressant va? Hoho !

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0