Tisdag - Vi åker !

Hallå där allihopa !

Jag har precis fått en ganska glad överraskning; vi ska åka till Tammerfors och dt redan ikväll. Spännande va? Nej, men jag har längtat efter att få träffa min kära moster där uppe och så har jag verkligen ingen lust att stanna en sekund till i Laitila. Började tänka på båtresan som äger rum på Onsdag. Hela (nästan) släkten från Sverige åker samtidigt hit till Finland och självklart kan ju inte jag medverka eftersom att jag redan är här. Dåligt val av mig att åka till Finland i förväg, men min moster övertalade mig och så hade jag hoppats på en grej (som tyvärr inte hände). Jaja, nu ska vi hem till Annika för att packa sen ska vi hämta bilen vi ska åka med och sedan sticker vi till Tammerfors. Ha dt gutt !

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0