Torsdag - Back in Laitila

Hello !

Nu är vi här hemma hos Annika. Vi va uppe i Tammerfors och hämtade Anniina och idag kom vi ner hit till Laitila. Alla apor från Sverige är nu här och nu under kvällen har vi varit och badat och bastat. inte för att jag bastade eller badade, men ialla fall. För ja, jag är sjuk. Annika säger att jag har fått ett virus som härjar här i Laitila, men eftersom att jag redan haft dt ett tag, så borde dt gå över imorgon eller på Lördag. Btw, på Lördag ska jag till frisören ialla fall. Ska få en fin frisyr till bröllopet, hihi. Nej, men nu ska vi gå till macken. Ska ha lite snacks till ikväll, då ska vi mysa gärnet, hähä. Puss på er !


Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0