Torsdag - Dagerns vandring

Hejsan hoppsan !

Har lite blandade känslor efter vandringen idag. Dt var skönt att få komma ut och röra på sig, men fuck alla mygg och den stekande solen. För såklart hade man förberett sig på att dt skulle bli skitkallt och ruskigt, men icke. Så jag fick lov att gå där i mina svarta mjukisbyxor och min svarta klasströja och svettas. Jaja, i vissa stunder började jag faktiskt frysa, så jag ska nog inte slänga för mycket ris på min så kallade outfit.

När jag kom hem vid tre ungefär kände jag mig så jäkla ofräsch så jag hoppade in i duschen direkt. Jag har inte ens orkat klä på mig nya kläder, så här sitter jag still in morgonrock. Underkläder och strumpor är dt ända pluset, hähä. Men jag kanske måste dra på mig nåt ialla fall, för Sada kanske är på väg hit. Fast nu har jag ingen aning längre, förstår inte så mycket av sms:en jag får av henne just nu. Men men, vad är väl en bal på slottet?

Nej, om jag ska ta och göra någonting annat. Vill att klockan ska bli åtta, för då är dt okej att sova. Jag är så sjukt trött så jag vet inte vad. Juste, har ju glömt att berätta en highlight som hände igår. Mamma och pappa kom hem från Ica Maxi med en liten present till mig; skolkalender, pennor, sudd och en linjal. Inte bara vilka skolgrejor som helst, Hello Kitty är med. Ja, motivet alltså. Rosa och fina är dom. Mina skolgrejor kommer så lätt vara hetast on the earth, right ? Haha, nej men nu ska jag gå. Pussi !


Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0