Torsdag - Svar på kommentar från Suomi

Hihi, såg ni vilken söt kommentar jag hade fått mitt föregående inlägg, dt där om min 'drömkille' ? 'Men du är nog långt ifrån mogen!' Ja, dt är väl klart att jag är. Jag är ju bara 16 år, ska precis börja gymnsiet, är inte gift, har inget jobb och bor inte ensam. Klart man är omogen då och självklart stiger omogenhets-faktorn när jag skriver att mina lite mognare inlägg skulle ha förstående för ett inlägg som jag skrev. Jag trivs med att vara omogen, trots att jag anser mig själv vara ganska mogen för min ålder. Lät dt där knasigt? :)

Nu är jag ialla fall i Finland. Båtresan var lite långtråkig, men jag är van eftersom att jag åkt mååånga gånger med den båten och vet hur dt kan vara. Sitter nu hos min moster och ska snart duscha. Lilla, söta Samuel sitter och ser på tecknat och moster duschar. Ingen rolig är inne på msn så jag ska spela lite online-spel efter detta inlägg. Min underbara pappa lånade mig 500:- hit till Finland eftersom att mitt bankomatkort är borta. Typiskt att dt ska försvinna kvällen innan man ska åka hit !

Nej, nu ska jag läsa lite bloggar och sen spela. Jag skriver när jag hinner, i helgen ska vi nämnligen till Tammerfors, där min andra moster bor, och jag vet inte om hon har en dator. Men men, när jag har tid och lust (och en dator) så skriver jag. Puss på er alla !

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0