Torsdag - Värmande

Ciccis och Lisas kommentarer värmde och jag fattade helt plötsligt att ja, dom har rätt. Jag ska inte göra som mamma och pappa vill, jag ska göra som jag vill. Dom ska få lära sig att dt är mitt liv och som Cicci skrev, dom ska finnas här för mig oavsett !

Imorgon är dt bio som gäller tror jag, men jag vet inte om jag vill se Arn (filmen alltså). Få se om jag och Erik kanske kan se någon annan film? Men nu ska jag se på Hells Kitchen och sen på SATC. Efter dt ska jag sova, jag börjar inte förens halv tio imorgon, så jag får en liten sovmorgon, hähä. Puss på er

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: lisa

självklart har man rätt i vissa fall ;)

2008-08-21 @ 23:12:27
URL: http://lisisa.blogg.se/
Postat av: cicci

exakt! stå på dig! och du kan komma och prata med mig om du vill det, du är ju trotts allt bästis med min lillsyrra!

puss

2008-08-24 @ 13:43:27
URL: http://ceciliasada.blogg.se/

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0