Fredag / Lördag - Legend !

Aloha !

Kvällen blev nog inte riktigt som jag tänkt mig. Jag stack hemifrån Sada vid fem och tänkte att jag och Bellan skulle åka till Nynäs vid sju (Sada bestämde sig för att styra kosan mot dt andra hållet; till Bobby). Så fort jag klev innanför dörren hemma och skulle ge katterna tonfisk, ja då ringer Bellan. Hon tänkte åka till Nynäs då. Jag hade ju precis kommit hem och var vrålhungrig så jag sa att jag inte kunde åka riktigt ännu. Då kom Bellan med överraskning nummer två; Robin skulle med. Ja, Robin är ingen människa jag går hand i hand med, snarare ogillar jag honom. Så om han skulle med till Nynäs, ja då skulle inte jag dt. Bellan försökte ju förståss övertala mig, men lyckades tyvärr inte. Men jag sa att jag ändå skulle höra av mig när jag käkat och så. Dock käkade inte jag förens vid åtta och när jag då skickade sms till henne, då svarade hon inte. Så, jag åkte ingenstans ikväll. Eller jo, en snabbis till pizzan och Konsum bara. Var snäll och köpte en cola till lilla Erik.



Imorgon då, vad händer då? Mja, Sada och jag har lite alkohol nu och hennes syster ska ha fest hemma hos sig imorgon. Jag och Sada är då välkommna dit (Sada fick ju inte vara hemma idag, men dt har jag skrivit tidigare tror jag). Fast jag vet inte riktigt om jag är sugen.. Just nu känns alkohol sjukt motbjudande och dessutom med en bunt, för mig, helt okända människor. Nja.. Jag får känna efter nu under natten och meddela Sada imorgon. Nu verkar jag kanske som en tråkig fisk, men sån är jag.

Påtal om ingenting, ikväll såg jag och pappa på film. 'I am legend' vart dt. Såg början av den filmen för månader sedan men orkade då inte se klart den och orkade inte heller sitta bänkad vid datan för att göra dt. Men idag kom pappa hem med filmen på dvd så vi såg på den. Den var faktiskt väldigt bra måste jag säga. Jag grät skitmycket under ett par gånger, den vart ju så himmla sorlig sometimes. Fast om jag måste ge lite ris så kan jag påpeka att dom har en jätte miss i slutet. Alltså, i början av filmen tar dom ju sänder broarna för att 'viruset' inte ska kunna gå av ön den finns på (en ö i NY). Men i slutet kommer plötsligt överlevarna bort från ön i en rullande bil. Wierd, men tanke på att hela befolkningen är död och ingen man kan ju bygga upp en hel bro helt själv. Lite ris till regisörerna, men sånt tar dom med en nypa salt.



Nu ska jag väl lägga mig i sängen. Är helt död ! Imorgon kanske jag skriver igen, kan ju ialla fall då meddela om jag ska till Sada eller inte. Nu kom jag även på att Bellan ska ha en liten filmkväll, men Robin ska dit så.. Ni fattar nog grejen. Tråkigt bara att Bellan vill blunda, fast jag förstår henne ändå. Ingen vill ju utesluta den ena för att vara med den andra. Men mitt val är enkelt; ska Robin vara med så ska inte jag dt! Godnatt med er

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Sarah

Jag håller med dig om IML, sjukt dåligt slut!

Puss

2008-08-02 @ 11:03:11
URL: http://sajjo.blogg.se/

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0