Måndag - Våra 'upptagna' liv, haha

Hallå alla läsare !

Sorry, för den dåliga uppdateringen idag, men jag har inte varit hemma någonting. Kom hem vid åtta från Sada, jag åkte dit direkt efter skolan. Vi degade hemma hos Sada i någon halvtimma och sen åkte vi till Nynäs för att sticka till ungdomsmottagningen. Vi var där i kanske en timma och sen åkte vi tillbaka hem till Sada för att laga värsta middagen till oss, spagetti och egen gjord köttfärssås. Jag kan lova att vi åt hur mycket som helst, jag är fan fortfarande mätt, hoho. Men som sagt så skjussades jag hem vid åtta snåret och sen dess har jag bara suttit framför tv:n, där dom btw visat filmen Mean Girls. Älskade den filmen när jag först såg den, men nu tyckte jag bara att den var.. Konstig!

Idag vart dt ingen praktik i köket för våran del, istället gick vi igenom hela stället. Jag kan lova att jag kommer råna dt köket på fritös och en annan häftig grej som tydligen var toppen att göra varma mackor i, som läraren Pelle sa. Haha, skämt åsido, köket verkar ju helt okej och jag är faschinerad av alla grejer man uppfunnit för att underlätta ett resturangkök. Ja, dt finns ju säkert en massa andra nyare grejor i riktiga storkök, men grejorna dom har i Nynäs är inget som finns i vårat kök här hemma ialla fall.

Nej, nu ska jag tvätta mitt fejs, borsta tänderna och sedan sussa. Jag och Sada skippade stavgången idag, då vi kände att vi hade haft så mycket på schemat, haha. Nej, men imorgon ska vi fan inte banga. Jag ska piska både Sada och mig själv hårt på stjärten så att vi kommer iväg. Haha, hur dumt lät inte dt där då ? Aja, jag måste ialla fall gå nu. Skriver imorgon !

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0