Fredag - Just chillin' out

Hallå alla läsare ! Eller ja, dom få som finns kvar. Jag har tappat mer än hälften av alla läsare jag haft under mitt blogg-liv. Jag skriver ju för min egna skull, men visst är dt väl kanske lite av en besvikelse att se att så många väljer att inte läsa min blogg längre. Jag undrar vad dt är som gjort att mina inlägg blvit så ointressanta .. ? Nåja, jag är mitt största fan and I'm happy about it !

Till dagen nu då. Halv nio gick bussen vi tog mot skolan och första lektionen, engelska, började 10:30. Den var rätt soft, men herre gud vad min mage kurrade. Svenska var lektionen efter engelskan och där skulle vi göra ett diagnostiskt test. När man var klar fick man gå, och jag tror att dt tog mig 20 minuter att bli klar. Jag degade kvar i skolan med Sada och Felicia eftersom att dom skulle vänta på Cicci (Sadas storasyster) som skulle köpa lite cigg till Felicia. Alltså var jag i skolan i ungefär 1 ½ timma mer än jag behövde. Den sista halvtimman var jag där för att vara lite snäll mot Felicia. Sada tog 858:an hem men Felicia skulle vänta på 848:an, så jag väntade med henne för att vara snäll. Sada skulle också väntat men hon var tvungen att åka eftersom att Bobby (hennes kusin) skulle komma till henne snart.

Jaja, nu ska jag hjälpa mamma att städa samtidigt som jag ser på Top Model som visas i repris nu. Senare ska jag göra.. *trummvirrvel* .. INGENTING ! Wiho, dt är Fredag och jag ska sitta hemma framför datorn eller tv:n. Visst låter dt som att jag har ett spännande liv? Njä, men någong gång måste man ta en break och varva ner. Skillnaden mellan dig och mig är att jag kan göra dt med stil, aight ? Hoho !


Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0