Söndag - Kyckling

Hallå alla fisar !

Nu har vi varit hemma hos Anna och Jonne. Dom bjöd på ris och kyckling-curry. Gott var dt, fast riset var torrt så jag åt inte så mycket. Efter maten vart jag så trött att jag somnade i deras soffa. Så medans de andra åt tårta för att fira min mormor, ja då låg jag och sov. Oartigt kanske, men men. Jag sov i två timmar och så väckte Annika mig och sa att vi skulle åka. Så nu kom vi precis hit. Eller ja, för kanske en halvtimma sedan. Jag ska snart äta lite bebismat, eftersom att jag inte vart mätt på dt lilla jag stoppade i mig därborta. Sen ska jag duscha, för dt hann jag aldrig göra innan vi stack. Jag skriver när jag skriver, vilket ni nog kommer märka. Haha, puss !



B i l d - J a g & M i k k i s , å k 9 S u n n e r b y

PS. Detta inlägg publicerades typ 1 ½ timma efter jag skrivit dt ! DS.

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: TÄVLINGSDAGS

http://tavlingsdags.blogg.se/2008/august/vinn-en-goodiebag-varde-5000-.html#comment



Var med och tävla om en fullmatad goodiebag till ett värde av 5000:- , passar den inte dig så är jag övertygad om att det blir en utmärkt present!



Jätte lätta tävlingsregler och ingen är med och tävlar ännu! Lycka till!

2008-08-10 @ 21:37:19
URL: http://tavlingsdags.blogg.se/

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0