Onsdag / Torsdag - The dreamguy

Hallå där !

Jag har verkligen inte varit på bra humör idag då jag har behövt tänka på så himmla mycket. Min hjärna är helt slut på alla tankar kring min vanliga vardag, så jag tänkte berätta för er hur min ultimata dröm snubbe skulle vara. Vill du veta så sluta inte läsa!

Utseende
Jag älskar mulatter eftersom att dom har världens gulligaste näsor. Lite så där småplatta och småbreda, I love it! Sen är ju mulatt en människa som är lite mellanbrun och dt skulle ju vara fint att vara. Men jag är ju albino så då lämnar jag dt åt min kille. Sen så älskar jag kineser, japaneser eller vad dom heter. Så sjukt fina ögon och deras hår, WOW! Dt måste ju vara nåt med dessa asiater, för deras hår är oftast långt och välvårdat (på både kille och tjej). Killar med en snygg, lite stå-upp-frilla är så sjukt heta. Jag älskar dom! Förutom detta skulle även jag vilja att snubben skulle vara mån om sitt utseende. Inte fixerad, men ändå inte se ut dom att han nyss klivit upp ur sängen, inte duschat på flera år och dragit på sig nån svettig t-shirt och farfars gammla långfillingar. Lite fashionista ska han allt vara, men inte extreme liksom. Sen älskar jag tatueringar. Jag menar, kolla bara på grabbarna i 'Miami Inc', hur heta som helst. Ni kan nog lista ut vem som är min favorit, dt finns ju bara en asiat där, hähä. Sen är dt så också att jag inte vill ha en snubbe som är smal eller spinkig. Jag gillar lite större killar. Muskler på armarna är sååå foxy, och magen ska inte vara för vältränad. Kalla mig konstig, men jag tycker inte att ett 6-pack på magen är så jäkla snyggt. Dt får bara mig att känna mig underlägsen då jag har en liten plutmage. Nej, hit med dom liite större magarna! Me like! Men nu förstår ni ialla fall vad jag tycker om för killar. Kanske ska lägga till att en asiat i blont hår inte är så snyggt, så fast att jag inte sa hårfärgen så fattar ni kanske att dt ska vara mörkt.

Personlighet
Kan säga med en gång att en snubbe jag inte kan lite på dissas med en gång. Att jag fick genomlida ett knasigt förhållande med Chippen räckte för mig och nu har jag oerhört svårt för att lita på killar. Otrohet och ingen tillit är ingenting för mig, men å andra sidan; vem fan tänder på sånt? Jag vill att han ska vara omtänksam, men inte för omtänksam. I början kanske, men dt ska väl liksom 'mogna' längre in i förhållandet. Sen ska han ju självklart vara snäll och uppföra sig bra. Han kan gärna få vara ganska rätt fram (lägg märke till ordet ganska).

Övrigt
Intressena är spelar ingen roll, bara han inte är någon hobbypyroman. Att missbruka fotboll, måleri eller kanske djuruppfödning är ingen höjdare i förhållanden, snarare förstörare. Sen vill jag helst att han ska ha en rätt bra kontakt med sin familj, men inte så att han är 'gift' med sin mamma, ni förstår vad jag menar. Är han en tvilling är dt ett STOOOOORT plus då jag faktiskt vill ha tvillingar när jag föder ungar.

Jaha, där har ni min ultimata drömkille. Självklart är detta då bara mina åsikter och drömmar. Skulle dt komma en snubbe som var blond och väldigt vältränad som jag skulle falla för, ja då är dt självklart att dt är den hingsten jag rider. Men ni förstår nog detta inlägg. Eller ja, ialla fall dom lite mognare läsarna. Puss !

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: haha

men du är nog långt ifrån mogen!

2008-08-07 @ 17:29:00

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0